Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

Live blog (gesloten)

Maandag, 17 juli 2017
Om kwart over negen moet Roger zich melden, want om tien uur begint zijn eerste mondelinge examen: Maatschappijleer.
Hij heeft beloofd te appen als de uitslag binnen is, die krijgt hij binnen een uur na het examen.

Om 12 uur heeft hij mondeling Engels. Hij heeft net als bij maatschappijleer een goed gevoel over zijn schriftelijke examen... Ik houd jullie op de hoogte.

Dinsdag heeft hij om 10.40 mondeling Duits en om 13.30 mondeling Biologie. Dat is het enige vak waar hij zijn twijfels over heeft.

Zodra ik iets weet, weten jullie het ook... maar tot die tijd is het nagelbijten en duimen :)

Uitslagen:

12.26 Maatschappijleer ging goed
12.26  Engels slecht    
13.38  Nog geen uitslag binnen
13.40 Ik kom naar huis, het is te druk op school

(vandaag dus geen uitslagen... zucht).
Dinsdag, 18 juli 2017
11.29 Mijn Duits mondeling ging #+/#=#=/goed
15.15 Voor Engels, Maatschappijleer en Duits ben ik geslaagd, maar voor bio een beetje gezakt. Een 5. Die doe ik volgend jaar over.

Hoeraaaaa!!!! Drie certificaten zijn binnen!

4 opmerkingen:

  1. O ik herken die stress! Ik kreeg overigens wel meteen mijn cijfer. Anyway veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Engels ging dus niet zo slecht. :-)
    Geweldig Roger, gefeliciteerd !
    Meerdanmamma ook gefeliciteerd !
    Een 5 voor biologie valt mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super!!! gefeliciteerd met deze drie, die zijn alvast binnen!
    (enne, ik ben geslaagd met een 4 voor economie ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen